loading...
طراحی وبلاگ و بنر و لوگو
طراح بازدید : 40 چهارشنبه 30 مهر 1393 نظرات (0)

 

هر هفته دو دانشجوی ناشناس کالج هنر و طراحی کلمبوس یک شب کامل را صرف ایجاد آثار بسیار جالب خود می‌کنند.

آنها به یک کلاس می‌روند و با گچ‌های معمولی روی تخته‌سیاه شروع به طراحی می‌کنند.

الهام‌بخش آثار زیبای آنها افرادی مثل بیل کزوبی، نلسون ماندلا، بنکسی، تاوی گوینسون و حتی دکتر سئوس و غیره است.

بعضی از این آثار آنقدر دقیق یا دارای عمق هستند که به سختی می‌توان باور کرد در ظرف ۱۱ ساعت تنها با گچ، کشیده شده‌اند.

 

طراح بازدید : 37 پنجشنبه 24 مهر 1393 نظرات (0)

alt

 

 

کاخ ورسای (به فرانسوی: Château de Versailles)‏ مجموعه کاخ‌هایی در شهر ورسای در نزدیکی پاریس است که به عنوان بزرگترین کاخ‌های سلطنتی جهان شناخته می‌شود.

 

این کاخ سابقاً در دهکده‌ای به همین نام در نزدیکی پاریس قرار داشت اما امروزه این دهکده و کاخ جزء حومه پاریس محسوب می‌شوند. از سال ۱۶۸۲ تا سال ۱۷۸۹ که به اجبار انقلابیون خانواده سلطنتی به پاریس منتقل شدند، این کاخ محل زندگی و دربار حکومتی شاهان فرانسه بود. معاهده ورسای که به جنگ جهانی اول پایان داد در این کاخ عقد شده‌است.

 

این کاخ به عنوان یکی از میراث جهانی توسط یونسکو انتخاب شده‌است.

 

بر اساس مدارک تاریخی آثار وجود کاخ در دهکده ورسای به حدود سال ۱۰۳۸ میلادی بر می‌گردد. اما این کاخ جایگاه رسمی و سلطنتی نداشته‌است. بعدها از دهکده ورسای به عنوان شکارگاه استفاده می‌شد. به همین منظور لویی سیزدهم دستور ساخت بنایی را در این شکارگاه در سال ۱۶۲۴ داد. این شکارگاه به وسیله «فیلیبرت لروی» طراحی و به وسیله سنگ و آجر سرخ ساخته شد.

 

تا زمان سلطنت لوئی چهاردهم کاخ رسمی و سلطنتی فرانسه کاخ لوور بود اما پس از روی کار آمدن، او تصمیم گرفت کاخ شکوهمندی برای خود بسازد که در جهان نمونه‌ای از زیبایی، شکوه، بزرگی و پهناوری باشد. به همین منظور وی دستور داد دهکده زیبای ورسای به عنوان مکان ساخت این کاخ انتخاب شود. بعدها به همین علت کاخ هم ورسای نامیده شد.

شروع ساخت و طراحی کاخ به سال ۱۶۶۹ برمی‌گردد. طراحی این کاخ به وسیله معماران چیره‌دستی به نام‌های «لویی لووا»، طراح فضای سبز آندره لونوتر و «شارل لُبران» نقاش و آذینگر زبردست انجام گرفت. اما طراحی اصلی کاخ به منظور استفاده به عنوان کاخ سلطنتی به سال ۱۶۷۸ باز می‌گردد. در کل مجموعه کاخ‌های ورسای در چهار مرحله ساخته و تکمیل شد. بعد از این مراحل در دوره پادشاهان بعدی نیز عمارت‌هایی به این مجموعه افزوده شد. کاخ ورسای در تاریخ ۶ مه۱۶۸۲ گشایش یافت

 

لویی چهاردهم با ساخت این کاخ در نظر داشت هم از شلوغی پاریس دور شود و هم با یکجا جمع کردن دستگاه‌های دولتی و دربار در ورسای کنترل بیشتری را بر آنها داشته باشد. علاوه بر کاخ سلطنتی و اماکن دولتی نظیر دیوان‌ها و دادگاه‌ها، منازل هزاران نفر از درباریان، فرمانداران، قضات، وزرا و شخصیت‌های حکومتی در ورسای قرار داشت. لویی چهاردهم درباریان را وادار ساخت که در ورسای زندگی کنند و از افزایش حضور، قدرت و املاکشان در دیگر مکان‌ها بپرهیزند. با این کار لویی قدرت کنترل زیادی بر تمام درباریان پیدا کرد.

 

عکس‌ها

 

alt

یک نقاشی قدیمی از ورسای

 

 

alt

مجسمه لویی شانزدهم

 

 

alt

خوابگاه ملکه

 

 

alt

 

نمای داخلی یکی از کاخ‌ها

 

 

 

alt

نمایی از فضای سبز ورسای

 

 

alt

سالن آیینه

 

 

alt

سالن آیینه

طراح بازدید : 50 چهارشنبه 23 مهر 1393 نظرات (0)

alt

از بالا شینجوکو، برج توکیو، رینبو بریج، شیبویا، ساختمان مجلس ملی

 

توکیو (به ژاپنی: 東京 Tōkyō)‏ با نام رسمی کلان‌شهر توکیو (به ژاپنی: 東京都 Tōkyō-to)‏ پایتخت کشور ژاپن است. توکیو در شرق جزیرهٔ هونشوی ژاپن واقع شده‌است و یکی از استان‌های ۴۷ گانهٔ ژاپن به شمار می‌آید.

توکیو در ابتدا یک دهکدهٔ ماهیگیری کوچک به نام ادو بود. در دوره‌های بعد ادو رفته‌رفته به شهری بزرگ تبدیل گشت، به گونه‌ای که در قرن ۱۸ میلادی به یکی از بزرگ‌ترین شهرهای جهان تبدیل شد.

تا سال ۱۹۴۳ میلادی، تقسیم‌بندی و عنوان‌های شهر توکیو و استان توکیو وجود داشت اما در این سال این گونه تقسیم‌بندی منسوخ شد و شهر و استان توکیو با یکدیگر ادغام شدند. توکیو پس از نیویورک و لندن عنوان بزرگ‌ترین پایتخت‌های صنعتی جهان را به دست آورده‌است.

در سال ۲۰۱۰ میلادی، منطقهٔ شهری توکیو که شامل توکیو و استان‌های مجاور آن می‌شود، با جمعیت ۳۶ میلیون و ۶۶۹ هزار نفر پرجمعیت‌ترین منطقهٔ شهری در جهان بوده‌است. همچنین توکیو عنوان بزرگترین اقتصاد شهری جهان را دارا می‌باشد.

در سال ۲۰۰۸ میلادی از پانصد شرکت برتر جهان، ۴۷ شرکت در توکیو واقع بوده‌اند و این شهر از این نظر، رتبهٔ نخست در جهان را از آن خود کرده‌است.

توکیو شهری است که بارها به خاطر زمین‌لرزه، آتش‌سوزی و یا جنگ بطور کامل ویران شده‌است و هر بار با زیبایی بیشتر از نو ساخته شده‌است. به همین سبب چشم‌انداز کنونی شهر توکیو با معماری معاصر بسیار مدرن و جذاب به نظر می‌رسد و بناهای تاریخی و کهنه در شهر بسیار کمیاب هستند.

حمل و نقل عمومی در توکیو بسیار پاکیزه و کارآمد است. قطارها و متروی توکیو به عنوان اصلی‌ترین بخش حمل و نقل عمومی فعالیت می‌کنند و در کنار این دو، اتوبوس، مونوریل و واگن برقی به عنوان مکمل فعالیت دارند. توکیو جشنواره‌های هنری، ورزشی و تفریحی متعددی دارد.

جشنوارهٔ فیلم توکیو که بزرگ‌ترین رویداد سینمایی ژاپن به شمار می‌رود، معمولاً در ماه اکتبر و در دو منطقهٔ توکیو برگزار می‌شود.

توکیو همچنین از نظر داشتن فضای سبز بسیار غنی است. پارک‌های طبیعی ۳۶٫۳ درصد مساحت کل توکیو را تشکیل می‌دهند و از نظر وسعت پارک‌های طبیعی، توکیو پس از استان شیگا جایگاه دوم را در ژاپن به خود اختصاص داده‌است. شهرداری توکیو از سال ۱۹۹۱ میلادی در نیشی شینجوکو جای دارد.

 

 عکس‌ها:

alt

عکس ماهواره‌ای از توکیو که توسط ناسا گرفته شده‌است

 

 

alt

دریاچه اوکوتاما 

 

alt

بونراکو، خیمه شب بازی ژاپنی

 

 

alt

دانشگاه توکیو، تالار کنفرانس یاسودا

 

 

alt

برج کنترل فرودگاه بین‌المللی توکیو

 

 

alt

پارک یادبود شووا

 

 

alt

موزه ادو-توکیو

 

 

alt

جشن هاچی‌اوجی

 

 

alt

کاخ امپراتوری توکیو و قسمتی از خندق اطراف آن

 

 

alt

رینبوبریج در اودایبا

 

 

alt

موزه میرائیکان

 

 

alt

شهر بازی پالت تاون

 

 

alt

توکیو اسکای تری بلندین برج مخابراتی جهان

 

 

alt

محوطهٔ قلهٔ کوه جینبا

 

 

alt

مسیر راهپیمایی بین آب‌راه تاماگاوا‏ و پارک کوگانه‌ای

 

 

alt

چشمه آبگرم لاکوا

 

 

alt

موزه ملی توکیو

 

 

alt

مرکز ملی هنر توکیو

 

 

alt

معبد یاسوکونی

 

 

alt

پارک یویوگی

 

 

alt

پارک شینجوکو گیوئن

 

 

alt

ساختمان فرنگی باغ کیوفوروکاوا

 

 

alt

جزیرهٔ هاچیجوجیما

طراح بازدید : 34 سه شنبه 22 مهر 1393 نظرات (0)

 سوشی (به ژاپنی: すし、鮨、鮓、寿斗、寿し、寿司)‏ خوراکی برنجی در آشپزی ژاپنی است و آمیزه‌ای است از برنج پخته ژاپنی با چاشنی سرکه، چندین گونه خوراک دریایی (بیشتر خام)، سبزیجات و تخم مرغ  که به صورت سرد خورده می‌شود.

 

در آغاز، سوشی تنها روشی برای نگهداری ماهی بود که در آسیای شرق رواج داشت ولی پس از راه یافتن به چین، وارد فرهنگ غذایی کشور ژاپن شد. سوشی گونه‌های فراوانی دارد ولی امروزه در نزد عموم مردم، نام سوشی اشاره کننده به تنها یکی از گونه‌های این خانوادهٔ غذایی، سوشی ادو است.

در این گونه از سوشی بر روی یک قطعهٔ برنجی بیضی‌مانند، برش نازکی از ماهی گذاشته می‌شود. ماهی، توفو (فرآوردهٔ سویا)، خوراک دریایی، تخم‌مرغ و دیگر خوراکی‌های بکار رفته در پُر کردن سوشی، همگی سرشار از پروتئین اند. علاوه بر آن می توان ویتامین و مواد معدنی را نیز در خوراک‌های دریایی و سبزیجات سوشی پیدا کرد. سوشی بیشتر همراه با چاشنی سس سویا خورده می‌شود. برخی از گونه‌های ماهی ممکن است، انگل داشته باشند، اما فرایند یخ‌زدگی ماهی، این انگل‌ها را از میان می‌برد. با این حال امن‌ترین راه مصرف غذاهای دریائی پُخت کامل آن‌ها است.

به طور سنتی در گذشته برای ضدعفونی کردن این خوراک از واسابی (تُرُب کوهی ژاپنی) و ترشی گاری (ترشی زنجبیل) بهره‌مند می‌شدند. همچنین نوشیدن چای سبز نیز به علت ویژگی آن در پیشگیری از مسمومیت غذایی توصیه می‌شود. فرایند جهانی‌شدن سوشی از آمریکا آغاز شد و امروزه سوشی به عنوان یک غذای مفید و مناسب، در جهان آوازه پیدا کرده و در حال تبدیل‌شدن به غذایی جهانی است.

 

altalt

یک نوع سوشی پشت به رو تهیه شده از ماهی سالمون و آواکادو

 

 

alt

یک نوع نیگیری‌زوشی که به عنوان نتا از ماهی تن یا ماگورو  استفاده شده‌است

 

 

alt

گونکان ماکی(رول کشتی جنگی)

 

 

alt

هوسوماکی (رول نازک)

 

 

alt

چوماکی (رول متوسط)

 

 

alt

 فوتوماکی (رول بزرگ)

 

 

alt

ته‌ماکی (سوشی قیفی)

 

 

alt

اوراماکی (پشت‌به‌رو)

 

 

alt

ایناری زوشی، داخل آبورآگه‌ای (فرآورده سویا به رنگ قهوه‌ای روشن)، با برنج پر شده‌است

 

 

alt

چیراشی‌زوشی، از نوع کانتو یا سوشی پراکندهٔ خام

 

 

alt

طراح بازدید : 31 شنبه 19 مهر 1393 نظرات (0)


 

alt

 

alt

 

alt

 

alt

حامد زمانی (زادهٔ ۱۳۶۷، میمه - اصفهان) خواننده جوان پاپ ایرانی.

حامد زمانی از هفت سالگی قرائت قرآن را شروع کرده و بزودی وارد موسیقی سنتی و سپس پاپ شده است. او دانشجوی کارشناسی ارشد علوم سیاسی دانشگاه تهران است، اولین کار هنریش را در ۱۳۸۴ انجام داد. کارهای هنری وی غالبا محتوای انقلابی - مذهبی دارد که مورد استقبال رسانه های دولتی ایران قرار می گیرد.

وی در پی موسیقی جنجالی شاهین نجفی درباره امامان شیعه که آن‌را هتاکانه نامیده بود واکنش نشان داد و از طرف خود (مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال) و دوستانش برای قتل وی، جایزه تعیین کرد.


 
آثار

آثار وی غالبا با محتوای انقلابی و مذهبی است که معمولا توسط واحد موسیقی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی منتشر می شوند. قطعه‌های زیر از آن جمله اند:

    «تحریم»
    «قلاده‌های طلا»،
    «دیروز، امروز، فردا»، تیتراژ برنامه ای تلویزیونی از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران.
    «زنان و بیداری اسلامی»،
    «ماه عسل»، تیتراژ پایانی برنامه تلویزیونی ماه عسل از شبکه سوم.
    «مکر شیطان»، که به حادثه 11 سپتامبر پرداخته است.
    «آرمیتا»، همزمان با سالگرد ترور داریوش رضایی‌نژاد به نام آرمیتا دختر رضایی نژاد.
    «پرواز»، با موضوع ترورشدگان فعالان و محققین هسته ای در ایران (با ياد مصطفی احمدی روشن).

 
چارپارهٔ «دیروز، امروز، فردا»

چارپارهٔ سرودهٔ مهدی سیار، اجرا شده توسط زمانی با عنوان «دیروز، امروز، فردا»، تیتراژ برنامه ای تلویزیونی از شبکه سوم به همین نام:

 

    به این عکس‌ها خیره شو، خیره شو
    به اون روزهای پر از خاطره
    نخواه گرمیه خواب چشم کسی
    بذاره که بیداری یادت بره

    یه باری از امروز رو دوشته
    که واسَش یه عمره زمین می‌خوری
    همه منتظر تا بینند کجا
    تو از جادهٔ عشق دل می‌بُری

    ولی ایستادن فقط کار ماست
    ما که قصه‎مون قصهٔ خواب نیست
    بیا دل به دریا بزن شک نکن
    سرانجام این رود مرداب نیست

طراح بازدید : 30 پنجشنبه 17 مهر 1393 نظرات (0)

 

altalt

 

 

alt

 

alt

 

alt

 

alt

 

 

 

alt

  

بابک جهانبخش (با نام شناسنامه‌ای علی جهانبخش)، زاده ۱ فروردین ۱۳۶۲ برابر با ۲۱ مارس۱۹۸۳ در بوخوم آلمان) از خوانندگان پرمخاطب موسیقی پاپ ایران و به سلطان احساس معروف است. مدرک تحصیلی او دیپلم تجربی می‌باشد.


 
شروع فعالیت هنری

بابک جهانبخش نوازندگی پیانو را از ۵ سالگی زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم آلمان آغاز نمود و بعد از تحصیلات پدرش و بازگشت به ایران، علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی تر موسیقی شرقی را دنبال کرد. اولین کسی که او را به خواننده شدن تشویق کرد مرحوم مجتبی میرزاده آهنگساز قدیمی بود. او دوره‌های آموزشی جدید را طی کرد و در سال ۷۶ و در سن ۱۴ سالگی، مجوز رسمی خود را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در آن زمان با تایید محمدعلی معلم همراه بود دریافت کرد و در همان سال یک کار را برای صدا و سیما ضبط نمود.

 
تک آهنگ‌ها

این آهنگ‌ها از ۸۴ تا کنون وارد بازار موسیقی شده‌است:

    تو چشمای منی
    بی تو می‌میرم
    عاشقم کن (تیتراژ برنامه نیمروز)
    دوست دارم (بعدها در آلبوم زندگی من)
    چی کار کنم
    تمومه (در فیلم دو خواهر)
    تیک و تیک (در فیلم دو خواهر)
    منو از یاد ببر
    سخته
    فکرشو کن (بعدها در آلبوم بی اسم)
    من که باورم نمیشه
    آتیشم بزن
    پناهم بده (در فیلم دو خواهر و بعدها در آلبوم احساس)
    دریا (در فیلم دو خواهر)
    باغ بلور
    خاطره
    دوباره
    همیشه
    تازگیا (بعدها در آلبوم بی اسم)
    سپیده
    ازم دوری نکن (به همراه پوریا حیدری)
    پایان (به همراه پوریا حیدری)
    دل سرد نشو از عشق (از آلبوم خاص)
    کاسه گندم (از آلبوم هشت)
    تابلوهای نقاشی (در فیلم دو خواهر)

برخی از تک آهنگ‌ها در یک آلبوم غیر رسمی به نام "باغ بلور" منتشر شده‌است.

 

 
آهنگسازی و تنظیم

بابک جهانبخش مبانی آهنگسازی و تنظیم و دوره‌های تئوریک موسیقی را زیر نظر اساتید بزرگ موسیقی همچون مرتضی دلشاد، مجتبی میرزاده، مسعود میردامادی و... طی کرده و با موفقیت به اتمام رسانده‌است. برخی از ترانه‌هایی که آهنگسازی و تنظیم آن به عهده او بوده‌است:

    اتفاق (از علی مختارپور)
    اما نشد (از آلبوم تحمل ندارم از کاوه رفیعیان)
    قاب کهنه (از آلبوم سرگیجه از محمد جعفری)
    ازم نپرس (از آلبوم سرگیجه از محمد جعفری)
    دل سپرده (از سها)

 
آلبوم‌های دارای مجوز

در سال ۸۲ تولید اولین آلبوم او شروع شد و در سال ۸۴ آلبوم "چی شده" را روانه بازار کرد و در همان سال هم به عنوان دومین پدیده سال انتخاب شد. او در تاریخ هشتم مهر ماه ۱۳۹۰ طی یک قرار داد بلندمدت همکاری خود را با شرکت اکسیرنوین آغاز نمود  و در تابستان سال ۱۳۹۱ با انتشار آلبوم من و بارون وارد مرحله جدیدی از فعالیت هنری خود شد. ترانه "من و بارون" از این آلبوم به همراهی رضا صادقی خوانده شده‌است. این ترانه در فهرست صد ترانه برتر سال ۲۰۱۲ در رادیو جوان سیزدهم شد.

    ۱۳۹۱: من و بارون
    ۱۳۹۰: زندگی من
    ۱۳۸۹: احساس
    ۱۳۸۷: بی اسم
    ۱۳۸۴: چی شده

 
اجراهای تلویزیونی

    اجرای زنده ترانه من و بارون و بخشی از ترانه دوست دارم در ویژه برنامه شب یلدا از شبکه ۳ سیما با مجریگری احسان علیخانی
    اجرای ترانه‌های بخشیدمت، کاسهٔ گندم، دریا، منو از یاد ببر، عاشقم کن، افسانه و... به صورت ضبط شده در  برنامه رادیو هفت شبکه آموزش سیما
    دو بار حضور در برنامهٔ خوشا شیراز و اجرای آهنگهای: عاشقم کن، انگیزه، گذشته، دوست دارم، چی شده و...
    حضور در برنامهٔ راه شب و اجرا آهنگهای: عاشقم کن، ایده آل، من و بارون، من و بارون (به همراه رضا صادقی)، دوست دارم (اجرای زنده) و...
    اجرای آهنگ پناهم بده در ویژه برنامه نوروز ۱۳۹۰ از شبکه ۲ سیما
    حضور در ویژه برنامه نوروز ۱۳۹۰ با مجریگری رضا رشیدپور و اجرای ترانه‌های دوست دارم و رفتی و شکستی
    اجرای آهنگ دوست دارم در ویژه برنامه تحویل سال ۱۳۹۱ (کافه ترانه) از شبکه ۲ سیما

    

 
کنسرت‌ها

بابک جهانبخش با برگزاری کنسرت‌های فراوانی در ایران و خارج از کشور تجربه بسیار خوبی در زمینه اجرای زنده دارد. او همچنین سابقه حضور در جشنواره موسیقی فجر را دارد.

طراح بازدید : 92 پنجشنبه 17 مهر 1393 نظرات (0)

 مجید اخشابی

چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

 

 تینا آخوندتبار در حال رفتن به باشگاه

چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

 

 هستی مهدوی فر

چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

 

 نیکی کریمی : كنفرانس جهاني زنان فيلمساز نيويورك

چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

 

 آتیلا پسیانی ، حامد کمیلی و ویشکا آسایش

 چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

 

 لاله صبوری

 چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

 

 آشا محرابی

چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

 

 فاطمه معتمدآریا در جشنواره فیلم و عکس

چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

 

 سیاوش خیرابی و طبیعت سرسبز

چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

 

 عمو پورنگ ( داریوش فرضیایی) و امیر محمد و دوستانشان

چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

 

نیوشا ضیغمی و گوهر خیراندیش و سحر جعفری جوزانی در پشت صحنه فیلم جدیدشان «ایران برگر»

تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

 

 نگار جواهریان به نظرتون داره پول چی رو حساب می کنه؟

تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

 

 بهاره رهنما و یکی دیگه از فیگورهای جالبش

تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

 

 نفیسه روشن در نقش جدیدش گویا راننده تراکتور شده است

تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

 

 نسرین مقانلو و پوشش عربی اش

تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

 

 نرگس آبیار و گلاره عباسی در حرم امام رضا (ع)

تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

 

 پوریا پورسرخ تعطیلاتش را در کشورهای خارجی سپری می کند در این عکس هم اکنون در اسپانیاست.

تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

 

 سلفی حمیدرضا پگاه و سپند امیرسلیمانی

 تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

 

 نوستالژیک الهام پاوه نژاد در سالروز تولدش

تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

 

 پانته آ بهرام هم گویا موتور سوار شده است

تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

 

 مریم امیرجلالی بازیگر سریال های طنز در کنسرت محمدعلیزاده

تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

 

 سلفی جالب جمعی از بازیگران. فرهاد اصلانی، ستاره پسیانی و محمدرضا غفاری و باران کوثری

تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

 

 روناک یونسی و بهاره افشاری، خانوم های گل به سر

 تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

 

 بازار داغ سلفی های دسته جمعی، این بار هم فریبا کوثری، مه لقا باقری، مژده لواسانی، جواد عزتی و کامران تفتی.

تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

 

 زهره فکورصبور و الناز حبیبی بازیگران سریال درد سرهای عظیم

تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

 

 این هم ارسلان قاسمی و عینک جدیدش

تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی   

 

 ظاهر جالب الناز حبیبی

تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

 

 سلفی پیمان معادی در منهتن نیویورک

تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

 

 پریوش نظریه بازیگر سریال مدینه هر از چندگاهی عکس در صفحه اش منتشر می کند تا با هوادارانش در ارتباط باشد

تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

 

 زانیار خسروی گفته به زور از خواب بیدارش کرده اند و می خواهند لبخند هم بزند

  تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

 

 شهرام قائدی هوس هندوانه کرده است

تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

 

 باران کوثری و همایون شجریان در اختتامیه جشنواره موسیقی عمارت مسعودیه

تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

 

 مهرداد صدیقی و تفریحاتش

تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

طراح بازدید : 26 سه شنبه 15 مهر 1393 نظرات (0)

 

  

   

  

 

 حمیدرضا حامی در ۱۴ خرداد ماه سال ۱۳۵۵ در تهران به‌دنیا آمد.

حامی در خانواده‌ای بزرگ شد که به‌موسیقی علاقه داشتند. پدر و مخصوصاً مادر او از صدای مناسبی برخوردار بودند؛ به‌طوری که خود حامی در مصاحبه‌هایش می‌گوید که «صدایش را از پدر و مادر خود به‌ارث برده است». او در گفته‌های خود از سخنان یکی از برترین هنرمندان تاریخ سینمای جهان نام می برد: «چارلی چاپلین می گوید: همه چی ژن است، یعنی آموزش می‌تواند مؤثر باشد ولی ژن ۹۰ درصد و آموزش ۱۰ درصد مؤثر است.»

حامی از همان بچگی فردی خجالتی بود و همین موضوع باعث می‌شد که در گروه‌های سرود مدرسه شرکت نکند؛ تا سن ۱۱ سالگی که این خجالت با خواندن در یک محیط خانوادگی از بین رفت. حامی هم‌چنین شعر می‌گوید و عکاسی و نقاشی را هم دنبال می‌کند. ولی به‌گفتهٔ خودش تنها کار کردن در زمینهٔ موسیقی را دوست دارد و تنها از فعالیت کردن در زمینهٔ موسیقی لذت می‌برد. حامی فوق‌العاده آدم احساسی و مهربانی است. او پدرش را در ۱۱ سال پیش بر اثرسکتهٔ قلبی از دست داد. حامی دوست دارد هنرمند تاریخ باشد.

 
تحصیلات و فعالیت‌های هنری

حامی تحصیلات خود را در دبیرستان در رشتۀ علوم تجربی دنبال کرد و در رشتۀ دکوراسیون داخلی در دانشگاه مشغول به‌تحصیل شد، اما به‌دلایلی نامعلوم ۱ سال مانده به‌اتمام تحصیل، دانشگاه را رها کرد و به‌موسیقی روی آورد.

 
کنسرت ۲۱ آذر ۱۳۸۸ اریکه ایرانیان

حامی کار خوانندگی را در سال ۱۳۷۷ در جشن عاطفه‌ها و فیلم سینمایی فالگیر آغاز کرد. او اولین آلبوم خود با نام حامی به‌آهنگسازی دکتر چراغعلی را در سال ۱۳۷۹ روانۀ بازار کرد.

حامی تاکنون چهار آلبوم به بازار عرضه کرده است. او هم‌چنین آثاری را در فیلم‌های سینمایی نظیر سام و نرگس، گل یخ، هدف اصلی و در مجموعه‌های تلویزیونی مردان کوچک، جوانی، سلام و با من حرف بزن خوانده است.

حامی با موسیقی‌دانان بزرگی از جمله زنده‌یاد بابک بیات، مجید انتظامی، ناصر چشم آذر، دکتر چراغعلی و شاهین فرهت همکاری داشته است. علاوه بر آلبوم‌های مستقلش در سمفونی ایثار مجید انتظامی و سمفونی پیامبر شاهین فرهت نیز حضور داشته است.


 
حمید حامی-خداحافظ

آخرین آلبوم حامی به نام آخدا در روز ۱۳۸۹/۲/۲۹ توسط شرکت ایران گام منتشر شد. در این آلبوم ۱۲ قطعه‌ای، هنرمندانی هم‌چون بابک صحرایی، یغما گلرویی، افشین یدالهی، بابک زرین، رضا تاج‌بخش و دیگران حضور دارند. این آلبوم شامل چند موسیقی تیتراژ فیلم و سریال با تنظیم مجدد و چند کار جدید از حامی می‌باشد که از لحاظ بعد موسیقیایی و فنی در سطح بسیار بالایی قرار دارد.


 
آلبوم‌ها
 

    ۱۳۷۹ - حامی
    ۱۳۸۱دو نیمه رویا
    ۱۳۸۶ - فقط نگاه می کنم
    ۱۳۸۷ - بوی گندم
    ۱۳۸۹ - آخدا

تک آهنگ‌ها

    سام و نرگس
    گل یخ
    هدف اصلی
    فالگیر
    سلام
    آبی شو
    پل
    پرواز ممنوع همخوانی با نیما مسیحا

طراح بازدید : 30 دوشنبه 14 مهر 1393 نظرات (0)

 

 

 

 

 

 سیروان خسروی متولد ۱۳۶۱ در تهران و اصالتا کرد است.او از سن ۱۱ سالگی به مدت چهار سال نزد اوی جونیو به آموزش موسیقی و کیبورد پرداخت. او از همان دوران نوجوانی با دیدن کارتون شیر شاه به موسیقی التون جان علاقه‌مند شد.

وی در ۱۶ سالگی زیر نظر کاوه یغمایی با اصول نوازندگی کیبورد و سبک راک آشنا شد. او مدتی بعد به همراه ۴ نفر از دوستان خود یک گروه راک زیر زمینی را تشکیل داد که در آن به اجرای قطعات گروه‌های مطرح راک نظیر بیتلز، پینک فلوید، دایر استریتس و Police و... می‌پرداختند. او پس از یک سال همکاری در گروه از آنها جدا شد. سیروان همراه گروه کاوه یغمایی در دو کنسرت سال‌های ۱۳۷۹ و ۱۳۸۰ به عنوان نوازنده کیبورد در آن حضور داشت که این تنها اجراهای سیروان به عنوان نوازنده بر روی صحنه بوده‌است.

مهمترین عامل در وارد شدن سیروان به عرصه موسیقی حضور و آشنا شدن وی با مراحل ضبط آلبوم (مترسک) کاوه یغمایی بوده‌است. آلبوم مترسک محرک اصلی سیروان برای شروع آهنگسازی و بیان ایده‌ها و افکار موسیقی اش بود.

سیروان از از سال ۱۳۷۹ در آلبوم‌های بسیاری از خوانندگان به عنوان صدابردار، ناظر ضبط، تنظیم کننده و آهنگساز حضور داشت تا اینکه پس از آشنایی با امید اطهری نژاد در سال ۱۳۸۰، مراحل تهیه اولین آلبوم شخصی خود با نام تو خیال کردی بری را شروع کرد و پس از اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۳۸۴ موفق به انتشار آن شد.

با اینکه آلبوم تو خیال کردی بری فروش چشمگیری نداشت اما سیروان از اینکه توانسته بود سبک مورد علاقه اش را که تحولی در آهنگسازی، تنظیم، اجرا، میکس و مسترینگ بود به گوش مردم برساند راضی و خوشحال بود.

با وجود عقیده اکثریت موزیسینها که در موسیقی ایران برای سبک وی شانسی قائل نبودند، با انگیزه بیشتر توانست به جایگاهی برسد که در حال حاضر اکثریت او را به عنوان بهترین تنظیم کننده ایران و یکی از محبوبترین خوانندگان می‌شناسند که کارهایش معمولا با استقبال عمومی روبرو می‌شود.

از موفقترین همکاری‌های او با خوانندگان دیگر می‌شود به آهنگ‌های زیر اشاره کرد:

    وایسا دنیا (رضا صادقی)
    خاطره‌ها (معین)
    یالا (مهدی اسدی)
    طفره نرو (زانیار)
    ریسک (زانیار)
    عشق من باش (بهنام صفوی)
    نمیدونم (احسان خواجه امیری)
    احساس آرامش (احسان خواجه امیری)

 

تاکنون دو قطعه از وی با نام‌های «نه نرو» و «ساعت ۹» موفق شده‌اند در جدول موسیقی رادیوی هلندی Funx رتبه ۱ را به دست آورند.      

 

سیروان خسروی برای اولین بار در برنامهٔ «خوشا شیراز» از شبکه فارس حضور یافت و آهنگ های «تو خیال کردی بری» و «من عاشقت شدم» از او به صورت play back پخش شد. در این برنامه، زانیار،برادرش، نیز مدت نسبتا کوتاهی حضور داشت اما آهنگی از وی پخش نشد.

در برنامه ویژه تحویل سال ۱۳۹۱ به نام تحویل بهار با اجرای فرزاد حسنی در شبکه سوم سیما برای بار دوم حاضر شد و همچنین آهنگ تیتراژ پایانی سریال ساختمان پزشکان را به صورت زنده اجرا کرد.


 
آلبوم‌ها

    ۱۳۸۴ تو خیال کردی بری
    ۱۳۸۸ - ساعت ۹
    ۱۳۹۱جاده رویاها
    


 
تنظیم و آهنگسازی (برای دیگران)
آلبوم‌ها

    ۱۳۸۳ هارمونی صلح (فرید مرسی)
    ۱۳۸۵ واران (گروه واران)
    ۱۳۸۵ کنار ماه دودی(علیرضا تهرانی)
    ۱۳۸۷ بی تو تنهام (امیر یگانه)
    ۱۳۸۸ عشق من باش (بهنام صفوی)
    ۱۳۸۹ رمانتیک (شهاب رمضان)
    ۱۳۸۹ اسیر (علیرضا قمیشی)
    ۱۳۹۰ منو رها کن (مهدی یراحی)
    ۱۳۹۱ آرامش (بهنام صفوی)
    ۱۳۹۱ عاشقانه های (احسان خواجه امیری)
    ۱۳۹۱ تو محکومی به برگشتن (خشایار اعتمادی)

 
تک آهنگ‌ها

    ۱۳۸۴ کی دلش میاد که تنهات بذاره (آرشام)
    ۱۳۸۴ حوای بی حواس (آرشام)
    ۱۳۸۴ میشه عاشق تو بود (آرشام)
    ۱۳۸۴ نکنه شب برسه (آرشام)
    ۱۳۸۴ آسمون عشقم (افشین سپهر)
    ۱۳۸۴ جوونی (افشین سپهر)
    ۱۳۸۴ دوسم نداری (طوفان کرمی)
    ۱۳۸۵ تو گذشتی از عشق (مهدی اسدی)
    ۱۳۸۵ وایسا دنیا (رضا صادقی)
    ۱۳۸۵ ولی یه روزی دستات... (اردلان)
    ۱۳۸۵ گریه هاشو به من بده (آریو جبیبی)
    ۱۳۸۶ میخوام بگم (حافظ حامد)
    ۱۳۸۶ خاطره‌ها (معین)
    ۱۳۸۶ مثل یه خاطره (نادر مسچی)
    ۱۳۸۶ منطقه ممنوعه (نادر مسچی)
    ۱۳۸۶ یالا (مهدی اسدی)
    ۱۳۸۶ عشق منی (امید حاجیلی)
    ۱۳۸۶ برای عاشقی دیره (امید حاجیلی)
    ۱۳۸۷ طفره نرو (زانیار)
    ۱۳۸۷ ریسک (زانیار)
    ۱۳۸۷ دوست داشتم (عماد، رامین)
    ۱۳۸۷ فرصت اضطراری (عماد، رامین)
    ۱۳۸۷ بایلا (رامین خزایی)
    ۱۳۸۷ کارت درسته(رامین خرایی)
    ۱۳۸۸ هیپنوتیزم (زانیار)
    ۱۳۸۹ نمیدونم (احسان خواجه امیری)
    ۱۳۹۰ جنون (شهاب رمضان)
    ۱۳۹۰ جاده دنیا (شهاب رمضان)
    ۱۳۹۰ جشن تنهایی(شهاب رمضان)
    ۱۳۹۰ کنار مهتاب (زانیار و میلاد درخشانی)
    ۱۳۹۰ هم سنگر (شهاب رمضان)
    ۱۳۹۱ دلتنگتم (بهنام صفوی)
    ۱۳۹۱ کاش خدا منو ببینه (بهنام صفوی)
    ۱۳۹۱ چه بی اندازه میخوامت (بهنام صفوی)
    ۱۳۹۱ خوشبختم ( شهاب رمضان )
    ۱۳۹۱ احساس آرامش (احسان خواجه امیری)
    ۱۳۹۱ تقدیر (خشایار اعتمادی)
    ۱۳۹۱ بدون تو (زانیار خسروی)

 

طراح بازدید : 27 دوشنبه 14 مهر 1393 نظرات (0)

معماری به نام Mauro Brigham برج آب قدیمی و فرسوده در بلژیک را به یک خانه مدرن و شیک برای زندگی تبدیل کرده است. این برجک 30 متر ارتفاع دارد و بین سال های 1938 تا 1941 ساخته شده است. این مکان ککه حالا به یک خانه مدرن تبدیل شده است دارای امکانات پیشرفته و قابل توجهی است که برای همه اهمیت دارد.

 

طراح بازدید : 31 پنجشنبه 10 مهر 1393 نظرات (0)

 

جهان پر است از مکان هایی زیبا و دیدنی اما این زیبایی ها از دید پرندگان بسیار زیباتر است. در این تصاویر مانند یک پرنده به این زیبایی ها بنگرید و لذت ببرید...

 

 

 

طراح بازدید : 26 سه شنبه 08 مهر 1393 نظرات (0)

گویا دختر زهرا اشراقی (سمت چپ) در انتخاب روسری های رنگی و عینک های متفاوت پیرو مُد مادرش (سمت راست) است.

پرافتخارترین ورزشکار تاریخ ایران با ۷ مدال طلای جهان و المپیک با خونسردی ذاتی اش کاپ قهرمانی را به عکاس نشان می‌دهد. گویا همه این افتخارات برایش هیچ است!

آناهیتا همتی یک مار پیتون را به گردنش انداخته و عکس گرفته است. دهان مار زبان بسته را هم گره زده!

سلفی بابک جهانبخش و همسرش. بابک آلبوم جدیدش را هفته پیش روانه بازار کرد و هوادارانش را به وجد آورد.

حسین ماهینی عکس روی بک گراندِ آیفونش با مادر و برادر زاده اش را راس ساعت ۱۲ شب روز تولدش به اشتراک گذاشت؛

فتوشاپ و والیبال و عرق ملی که با هم ترکیب شوند میشود این عکس تینا آخوند تبار!

این دختر خانم تپل، مژده لواسانی مجری پر سر و صدای تلویزیون است

خواهران اسکندری در کنار گیتی خامنه دوست داشتنی. همه دهه شصتی ها از خانم خامنه خاطرات شیرینی دارند.

عکس آتلیه ای گوهر خیر اندیش

لنز دوربین نشکنه سیاوش جان اینجوری که شما اخم کردی! البته احتمال خوردن دکمه های پیرهن سیاوش خیرابی به لنز هم وجود داره!

سلفی پیشکسوتانی که لبخند فراوانی بر لبان همه ما آورده اند. سیروس گرجستانی، فتحعلی اویسی و نادر سلیمانی.

علی صادقی که هیچ وقت فرق شوخی و جدی اش را نمی توان فهمید، چون هیچ فرقی ندارند! در کنار نیما شاهرخ شاهی، احتمالا در پشت صحنه یک فیلم.

الهام چرخنده این عکس را در یزد گرفته است.

سپند امیرسلیمانی در یک حرکت انتحاری خود را به این روز انداخت!

عکس جدید بهنوش بختیاری. همین!

آتش بس ۲ اولین حضور پژمان در سینما است. با انتشار این عکس این موضوع را اعلام کرد.

مطمئناً محمود بصیری مظلوم ترین ممنوع التصویر تاریخ است! خدا را شکر که بار دیگر به قاب تلویزیون بازگشته و در فیلم جدید آقای جوزانی ایفای نقش کرده است. با آرزوی سلامتی برای آقای بصیری دوست داشتنی.

علیرام نورایی که طرفداران زیادی در اینستاگرام دارد، این عکس را در حال بدنسازی به اشتراک گذاشت.

عکسی نوستالژیک مربوط به سریال خاطره انگیز تب سرد. ۱۲ سال پیش.

رضا و اشکان حسابی از تمدید قرارداد کی‌روش خوشحالند، چون با وجود بازی در لیگ های نامعتبر حاشیه خلیج فارس، خیالشان راحت است که حداقل تا ۴ سال دیگر فیکس تیم ملی خواهند بود.

لیندا کیانی و نرگس محمدی پس از سفر برزیل بار دیگر یکدیگر را پیدا کرده اند. البته در یک رقابت آشپزی!

سلفی بهاره کیان افشار و الیکا عبدالرزاقی.

باران کوثری که مشخص است از عکسی که گرفته شده شوکه شده است!

این هم سلفی محسن یگانه و آقای مرغ دریایی!

میلاد کی‌مرام و هنگامه قاضیانی با ژست جالب در کنار جایزه‌ جشن خانه سینما.

تولد تیام است، دختر ۱۰ ساله فرهاد که قرار نیست بیخیال این ۴ شود!

ملیکا شریفی نیا در کنار مادرش آزیتا حاجیان.

این عکس جالب را هم محمدرضا شریفی نیا از ۲ سالگی خود به اشتراک گذاشت.

امیر جعفری گویا پس از سر بریدن گوسفند جلوی دوربین ایستاده است.

نیوشا ضیغمی قبل از گریم!

عکس ترکیبی جالب پوریا عالمی و سروش صحت با کلاه های بامزه شان!

این هم یک سلفی قهرمانانه! دست مریزاد!

لیلا بلوکات به ایتالیا رفته و دارد بستنی می‌خورد.

آزاده صمدی و نوید محمدزاده دو ستاره تئاتر.

عکس عجیب بهنام صفوی که گویا پوستر یکی از آهنگ هایش خواهد شد! در تفسیر این عکس می‌توان گفت که آن ۲ نفر شیرجه رفته اند که بهنام را بگیرند و بهنام دارد با دوربین بای بای میکند.

پرستو گلستانی.

یاد حسام نواب صفوی از دوست قدیمی اش شهاب حسینی

salijoon.ws

 

 حدیث میرامینی سر صحنه فیلم جدیدش

salijoon.ws

 پریناز ایزدیار خبر از فیلم جدیدش داده بدون اسم فیلم

salijoon.ws

 پرتره آزاده زارعی که دوستش به مناسبت تولدش برایش فرستاده ولی دیر به دستش رسیده است

salijoon.ws

 امید حاجیلی که تنها چند روز دیگه به کنسرتش مونده برای کنسرت آماده است

salijoon.ws

 بازهم مهراوه شریفی نیا و عکس های یادگاری اش از فیلم کیمیا

salijoon.ws

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 188
  • بازدید ماه : 893
  • بازدید سال : 1,877
  • بازدید کلی : 16,423
  • کدهای اختصاصی